Lunch för vanligt folk.

Jag har inte sovit nåt än. Har snygga mörka ringar under ögonen. Vem bryr sej.. Folk ser dom ändå inte för dom stirrar väl på mitt feta ass. Satt hela natten och kollade på Greys Anatomy. Men nu finns det inga fler nya avsnitt så då får jag komma på nån annan serie att se. Förslag?

Kom hem från stan för ett tag sen. Kände mej som den festaste i hela jävla landet när jag gick omkring där. Köpte ett par shorts, äger liksom inga sånna. Jag kommer se ut som en flodhäst i dom. Det är nice.

Sitter här och är hungrig. Skönt. Jag har kontrollen. Köpte några äpplen på vägen hem också. Det är lyx. Nu blir det promenad. Så långt som jag pallar i kylan. Hunden får följa med också, han är bra sällskap.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej! Ta inte illa upp av min fråga, om svaret är "Nej", men är denna bloggen ett skämt? Du behöver inte svara, men min fråga är helt och hållet uppriktig. För om du på allvar menar allt du skriver och äter så lite, så lider du ju av en grov ätstörning. Man går inte ner i vikt av att svälta sig själv. Det värsta och fulaste som finns är nog pommes frites-smala människor, efter fetma-tjocka människor då. Ät sundt och träna lagom (kondition och styrketräning) istället! Kram

2008-05-12 @ 15:07:27
URL: http://bryno.blogg.se
Postat av: Nikki

hund är GRYMT bra sällskap!!
Min är lite trött på mig efter morgonens mil... =P
Men nu har jag hemtenta, så han slipper mer-för idag XD
haha, snacka om att vovvarna kommer vara snygga inf Beach 08!! (A)

2008-05-12 @ 19:00:05
URL: http://bonies.blogg.se
Postat av: Penny

Paulina: Nej,den här bloggen är inte ett skämt. Jag äter så mycket som jag skriver och jag mår bra av det. Jag anser inte att jag svälter mej själv eftersom jag äter lite varje dag.

Nikki: haha ja hundarna lär ju vara dösnygga inför beach 08. men dom är nog bara glada att dom får plågas med våra långa promenader. :P

2008-05-13 @ 02:43:45
URL: http://insanitymakesmesane.blogg.se
Postat av: MammaMu

Nej men Ärligt Talat "Penny".



Det här skitsnacket du kör med då du besvarar ett inlägg från Paulina med att "bloggen är inte ett skämt. Jag äter så mycket som jag skriver och jag mår bra av det."

vilket kvalificerat SKITSNACK!!!!



Man blir INTE mätt av att äta ett paket eller ett par stycken TUGGUMIN!!! Hur DUM i HUVET får du bli egentligen?? Vafan Tänker du med människa??!!!!



Jag förutsätter du har gått i skola som alla andra och kanske gör det än, då borde du väl lärt dig liksom alla vi andra gjort att man måste få i sig en kost som består av FÖDA baserat på råvaror såsom

från de olika baserna i våran kostcirkel?!!



Fattar du inte vad jag menar nu så Googla: KOSTCIRKEL där kanske du får en hint om VAD jag menar.



Det ENDA du gör för din kropp i nuläget är att minera den totalt. Du gör så att inte bara dina inre organ sakta men säkert ruttnar samman utan även din hjärna får en märkbart sämre kondition än vad de som äter sunt och normalt har ju.



FÖRSÖK ATT TA IN OCH FATTA ATT DU KOMMER SVÄLTA DIG SJÄLV TILL DÖDS OM DU FORTSÄTTER SÅHÖR OCH DU ÄR ETT SUPER D Å L I G T FÖREDÖME FÖR ANDRA BARA SÅ DU VET!!!!



SLUTA UPP ATT PLÅGA DIN KROPP, SLUTA VARA SÅ SJÄLVDESTRUKTIV, DE BORDE S E OCH F Ö R S T Å HUR PASS ILLA DET ÄR MED DITT ÄT-BETEENDE ATT DU SNART BLIR INTAGEN OCH TVÅNGSMEDICINERAD OCH TVÅNGSMATAD, ÄR DET D E T SOM DU ÄR UTE EFTER ELLER? LPT- ÄR INTE ROLIGT ATT RÅKA UT FÖR MEN DEN TRÄDER I KRAFT OM EN PERSON INTE LÄNGRE KLARAR LEVA OCH ÄR VID SINA SINNENS FULLA BRUK UTAN PERSONEN LIKSOM D U UPPENBARLIGEN GÖR HÅLLER PÅ OCH HAR ETT OERHÖRT SJÄLVDESTRUKTIVT LEVERNE OCH UPPTRÄDE.



TÄNK DIG FÖR FÖR I HELVETE OCH SLUTA UPP ATT SVÄLTA DIG MER!!!!



2011-04-11 @ 11:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0