Godmorgon!

Nu har jag kommit tillbaka från en promenad med hunden. Gick i en timme och 20 minuter. Döskönt! Gick och lyssnade på radio i mp3 spelaren. Skönare att gå dåf aktiskt. Bättre än att lyssna på tystnaden eller trafiken. Nu tänkte jag gå och handla. Lite äpplen, tomat och sånna grejor. Känns som en bra dag det här.

image8

Btw så älskar jag Nicoles hår på den här bilden. Både frisyren och färgen. Undrar om jag skulle passa som blond? Jag har rätt mörk brunt hår och ljus hy. Skulle man se helt skev ut i ljust hår då kanske? Åsikter/förslag?

Kommentarer
Postat av: Sara

Ah okej, har det gett nåt resultat och så då?(:
Svårast är det ju att undvika saker man tycker om >

2008-05-16 @ 12:35:42
URL: http://kladdigtejp.bloggagratis.se/
Postat av: ihavegoals

Åh, va fint hår. Ah nej, klart man passar i blont hår. Ser bara finare ut om man har varit mörk innan. Då man har mörkare drag i både ögonfransar, ögonbryn osv.

2008-06-23 @ 10:32:52
URL: http://ihavegoals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0